28 Ocak 2008 Pazartesi

Çocuklarınızın karnesi artık bir tıklama kadar yakın

İlköğretim okulları ve liselerde, 2007-2008 eğitim öğretim yılının ilk dönemi karnelerin dağıtılmasıyla sona erdi. Çocuğunuzun karnesini bir tıklamayla, bilgilerini girerek online olarak öğrenin.

Milli Eğitim Bakanlığının web adresindeki veli bilgilendirme logolu pencereden, öğrencinin kimlik numarası ve öğrenci numarasının girilmesiyle sanal karnelerin görülebileceğini biliyor muydunuz?
buradan gerekli alanları doldurduğunuz da çocuğunuzun karnesini rahatlıkla görebiliyorsunuz.
Dünyada ve pek çok Avrupa ülkesinde dahi bu uygulama bulunmazken, veliler öğrencilerin devamsızlıklarını bile takip edebilecek. Çocuklarının öğrenim durumunun her an hangi durumda olduğunu görebilecekler.
Bugünden itibaren iki haftalık tatile giren öğrenci ve öğretmenler 11 Şubat Pazartesi günü ders başı yapacak. 2007-2008 eğitim-öğretim yılının ikinci yarısı 13 Haziran 2008 Cuma günü sona erecek.

0 yorum:

SİZ DE YAZI GÖDERİN...

SİTEMİZE SİZLER DE BEĞENDİĞİNİNİZ YAZILARI GÖNDERMEK, DÜŞÜNCELERİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞMAK, BERABER DAHA GÜZEL PAYLAŞIMLAR SUNMAK YA DA SİTEMİZDE YAZAR OLMAK İSTİYORSANIZ LÜTFEN firsatavcisi@gmail.com ADRESİNE E-POSTA ADRESİNİZİ GÖNDERİNİZ.