16 Ocak 2008 Çarşamba

Ülkemizi kötü temsil ediyorlar. Acaba bunları ne yapmak lazım

İNTERNET AŞKI TÜRK'E GELEN NORVEÇLİ KADIN CANINI ZOR KURTARDI


Antalya'da, Türk nişanlısı tarafından önce parası alınan ardından da dövülen 42 yaşındaki Norveçli bayan turiste turizmciler sahip çıktı.

Özel bir pansiyonda kalan ve sürekli mide ağrısı çeken Norveçli turiste özel hastanelerin parası olmadığı gerekçesiyle hastaneye kabul etmedikleri öne sürüldü.

Norveç'te devletin verdiği işsizlik maaşıyla hayatını sürdüren 42 yaşındaki Tove Sandaker, 3 ay önce internetten bir Türk genciyle tanışarak aşık oldu. Gencin Norveç'te bulunan akrabaları aracılığıyla nişanlanan Sandaker evlenmek ümidiyle bir ay önce Türkiye'ye geldi.

Antalya'da yaşayan nişanlısının kendisine karşı kötü davranmaya başladığını öne süren Sandaker, şöyle konuştu:

"Türkiye'ye büyük umutlarla gelmiştim. Ancak nişanlım ben buraya geldikten sonra bir anda değişti. Beni sürekli dövmeye başladı. Bir seferinde boğazımı sıktı. Bir gün yolunu bularak onun evinden kaçtım. Yolda durduğum ilk otomobile bindim. Otomobil sahibi beni bir pansiyona getirdi. Pansiyon sahipleri bana sahip çıkarak ücretsiz bir şekilde kalmamı sağladı. Türkiye'ye gelirken dönüş biletimi de almıştım. Bir gün önce dayanılmaz bir mide acıları yaşadım. Ancak gittiğim hastaneler beni kabul etmedi. Ülkeme dönmeme 2 gün kaldı. Müslümanlık dilde değil kalpte olmalı. Bende müslüman oldum. Türkiye'yi ne olursa olsun yine de seviyorum."

Norveçli turiste sahip çıkan Örnekköy'de bulunan Palet isimli pansiyonun sahibi Mehmet Şirin ise "Norveçli turist bize geldiğinde hiç parası olmadığını söyledi. Biz de ona ülkesine gidene kadar parasız bir şekilde pansiyonumuzda kalacağını söyledik. Ancak kendisinin sürekli mide ağrıları vardı. Devlet hastanelerine götürdük ancak yabancılara kendilerinin bakamayacağını söyleyerek kabul etmediler. Pansiyonun yakınında bulunan özel bir polikliniğe götürdük ancak onlarda böyle bir hastaya bakacak düzeyde donanımları olmadığını söylediler" diye konuştu. Bu sırada turistin sağlık durumunun ağırlaştığını belirten Şirin, sözlerini şöyle tamamladı:

"Özel bir hastaneye götürdük. Burada turiste bir iğne vurdular ve bizden 110 YTL talep ettiler. Özel hastane yetkililerine Norveçli turistin parası olmadığını söyledim. Parayı bulamayınca turisti hastaneden taburcu etmediler ve pasaportunun kaybolduğunu söylediler. Bunun üzerine polise haber verdim. Hastane yetkilileri pasaporta el koydular ve bize vermediler. Olayın bir günün ardından hastane yetkililerine pasaportumuzu vermezseniz gazetecileri çağırırım bütün dünyaya rezil olursunuz dedim. Bunun üzerine hemen pasaportu verdiler. Antalya'ya gelen milyonlarca turistten para kazanan özel hastaneler parasız bir turiste bakmadı. Turiste her zaman para gözüyle bakmamak gerek. İnsanlık görevimizi de yerine getirmemiz gerekiyor."

0 yorum:

SİZ DE YAZI GÖDERİN...

SİTEMİZE SİZLER DE BEĞENDİĞİNİNİZ YAZILARI GÖNDERMEK, DÜŞÜNCELERİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞMAK, BERABER DAHA GÜZEL PAYLAŞIMLAR SUNMAK YA DA SİTEMİZDE YAZAR OLMAK İSTİYORSANIZ LÜTFEN firsatavcisi@gmail.com ADRESİNE E-POSTA ADRESİNİZİ GÖNDERİNİZ.